#1 - - Liene:

sv: Tack:D :D :D vet själv att det var en svår låt och därför blev det ännu svårare med låg tempo, jag fick liksom instinkt att ta det fortare och när man sjuner själv låter det långsammare så det måste jag tänka på.

KOmmer skriva om filmen i min blogg när jag får se den:)



Så fint utsikt och solnedgången!

#2 - - Angelica:

Jaa :p salong 5 tror jag det var ^^

Jo det är bara bra! Sjdå?

Kram.

#3 - - Carita:

Snö är så oerhört vackert :*

#4 - - sofie:

sv: hmm, i veckan? jag vet faktiskt inte mer än att jag ska träna tis-, ons- och torsdag. och så blir det nog en fest på lördag. Men jag vill planera in en massa annat kul på dom övriga dagarna också! Vad ska du själv hitta på ? har du några roliga planer ? :)

puss

#5 - - ANGELICA:

sv: nej jag ska väl plugga, träna och träffa kompisar :) du själv då?

puss

#6 - - Sessan is bride to be:

det är värre med svampinfektion, får alltid det mnär jag käkar penicillin.. blää..



Haha, ja, vem skulle inte sno med sig en flaska.. bara snyggt å ha hemma.. =)



Idag har jag pluggat hela kvällen, räknat en massa statistik, så nu ser jag bara siffror.. kommer säkert drömma om dem oxå! Själv då?? Kram

#7 - - Jen:

Dom sa att ja skulle behöva kolla njurarna om jag fick de igen elle om de inte gick över den här gången =/ usch hur gör dom då? Får man ännu mer antibiotika då eller? :O Usch de är läskigt!

#8 - - emelli:

åh, häftig bild! jodå, allt bra med mig :)

själv? gjort i helgen? kom nyss hem från en pulkatrip med två vänner :) själv? PUSS

#9 - - Becca:

då ska jag se den! :D

#10 - - Jenny:

JObbet går utmärkt.. men jag jobbar dock så mkt så jag hinner inte göra va med min lön :S btw mysig bild.. här hemma i lkpg har vio ingen snö förtillfället.. även om detsnöa mest hela dagen

<3<3

#11 - - Bea*:

Så härligt med snö! vi har fått lite bara men hoppas det kommer mer :)

#12 - - Sassy:

Tack snälla!



Det är abra bra med mig, jag är så glad att det är snö!



Hur är det själv?



kram

#13 - - micaela:

Vilken fin bild ;)

#14 - - Anonym:

är det du som tagit bilden? :)

#15 - - anna:

japps allt är bra med mig hur äre självdå?

#16 - - alec:

åh tack älskade... hur mår du?? du verkar lite ledsen?? :S

#17 - - L o t t i i i z z:

Sv: Tack så mkt :D Hoppas att allt e bra med dig idag smulan? Kramkram!

#18 - - Anonym:

sv. okej skönt :) i veckn ska jag typ träna och så :) ch du? kram

#19 - - Nina:

haha är det sant? vad roligt :D



med mig är det bra!

har du haft en bra helg dÅ?

kram.

Till top