Sj

Nej, nu måste jag rusa till centralen och fixa tågbiljetterna till linköping!
Vi hörs lite senare!
#1 - - Andreas:

Vilken fin blogg du har! Vill nog börja följa den :)



Ha en underbar lördag nu!

#2 - - Hannah:

Läs mitt senaste inlägg om hur ordet mode och modet själv missbrukas. Håller du inte med mig? Så trött på det.. vilket underbar hårfärg du har föresten!

#3 - - LIFE BY Marielle:

Tack gumman :) jag är riktigt nöjd över den! Usch vad jag är uttråkad men jag antar att det blir så efter två fester hehe. Idag blir det bara att slå in julklappar och baka.. pusskram!

#4 - - Helena:

Sv: Härligt :)

Idag så har jag varit på stan och letat en klänning som jag kan ha på jul/nyår :)

Sen har det blivit massa julbak :)



Vad har du gjort då ?



Puss !

#5 - - pramita:

skönt o höra :D

kom nyss hem ifrån stan, har varit o julhandlat och lunchat.

självdå? :)

#6 - - Just Picture It ?!:

din blogg är härlig tycker jag ;D

ha en underbar dag.

puss!

#7 - - Sandra:

vad ska ni göra i linköping? fira jul?



ja den är riktigt god faktiskt. det är så bra för baileys är ju väldigt sött & whiskey är lite mer starkt så dom blandade är väldigt gott och sen är madeiran som en "bro" emellan.. smälter samman perfekt. en av mina nya favoriter som jag lärt mig sen jag började jobba kvällarna.



Handboll konstigt nog. Jag kan ingenting om handboll men fick ett erbjudande att hjälpa till mer som ledare och styra upp det hela lite eftersom tränarutbildning ingår i min ubildning nästa år. men jag har även ett fotbollslag på gång då, lite mer min grej :P

Jaha det låter ju skönt.

Ja min dag har varit bra, mycket jobb bara. Din?

Puss

#8 - - Nina:

det låter mysigt :)



ikväll blir det fest med några vänner, själv då?

kram sötis

#9 - - Millan:

Fick du några biljetter? Har hört att de börjar ta slut... :O (Och att de är fett overpriced)

#10 - - NELLI:

Thanks, pusspuss! :D

#11 - - Anna:

Jaha, nice, vart bor du då? Jag bor i stan. vid bibloteket! ;)

#12 - - mathilda:

tack! :D

#13 - - Marie:

Jaa, det är verkligen jättehärligt! Som jag har längtat! :)

Idag har jag varit med en kompis!

Och imorron vet jag inte vad som händer.

Vad händer för roligt hos dig i helgen då?





Till top