No time

Har underdagen fått massa kommentarer från alla underbara. Men jag hinner inte skriva tillbaka nu, men kommer göra det så fort jag får tid!


Drinktips kommer inom kort!
#1 - - SANIBO:

sv: ja eller hur!

#2 - - Isabella:

Fin blogg :)

#3 - - Rebecca:

Vacker bild...

#4 - - sara/My:

Villken fin blogg du har!

vi försöker få rekord idag över hundra läsare har vi tänkt:) så snälla hjälp oss<3

kram.

lämna gärna en liiten kommentar också:)

#5 - - Malin:

Vilken fin design och header du fått :D



Puss.

#6 - - circus em:

Jag håller med dig, till viss del. Jag tycker dock det är upp till var och en. Om han mår bättre i en mans kropp, och om dem tyckte att detta var den bästa lösningen för just dom - vem bryr sig om moder natur? Det är ingen som gör det när man kliver in i en bil heller..

#7 - - Sweet life style:

härligt!

#8 - - Liene:

sv: Åh, tack:D din blogg är inte dålig den! gillar den.

Idag hatr jag haft skolavslutning, först körde vi lekar med klassen, sen fick betygen som jag blev rätt nöjd med, sist kollade vi på teater som blev spelad av lärare.



HUvudsaken är att du bryr dig om dina kommentarer:) vacker bild!

#9 - - Lisa:

Svar: jo, det gör de fakitskt. Lov är lycka! haha ;> vad ska du göra ihelgen då? ^^ puss!

#10 - - Bitterfitta:

ja jag är riktigt nöjd om jag får säga det själv...

#11 - - Johanna:

kanon snygg design :) gjort den själv?

#12 - - Anonym:

Fin fin bild, ha det så gott.

#13 - - haniini:

Åhh, snygg bild :)

Igår såg jag American History X med en kompis, sen tog vi det bara lugnt hela kvällen, ;)

Dudå ?

#14 - - Jasmine:

fin bild!

Till top