Hyra? Köpa? Bygga?

Jag är super sugen på att flytta. Typ SUPER sugen! 
 
Vill så gärna ha en trädgård! Men när jag tänker efter så har jag inga som helst spår av grönfingerfärdighet! Den enda växt jag har lyckats hålla vid liv de senate 8 åren är mina "Pussmunnar", föga imponerande. 
Att faktiskt få ha ett eget hus! Ni vet, slippa ta (allt för stor) hänsyn till grannar runt omkring en.
Att ha fria händer att få inreda precis som jag vill! Det får ta den tid det tar att forma mitt drömboende. Min förhoppning är ju också att det ska bli huset där minnen kommer formas för framtida barn och barnbarn. Ja det är tanken i alla fall.
 
Men då känns hyres ganska uteslutet. Jag vill ju äga!
Då står det mellan att ha is i magen och se om kommer se huset som det står "LG" på liksom. Svårt för så fort jag ser ett potentioellt boende på hemnet så har jag redan signerat papprena i fantasin.. Tuff köpare där liksom. Haha!
Bygga är ju ett annat alternativt.. Men med snabb efterforskning på google, så verkar det vara alldeles för mycket jobb och hålla reda på.. Njaaa! Men vi får se.  
 
 
Till top