Så mycket för ledigt

 
Vad sjutton hände? 
Allt var frid och fröjd i torsdags. Kom hem från jobbet med lite ont i halsen, egentligen inget ovanligt. Sen på fredags morgonen vaknade jag HELT däckad. Alltså, jag tog mig inte upp från sängen.. Jag skulle ha jobbat 5 timmar igår, men det var bara att sjukanmäla sig för. Visste att jag skulle ha suttit i akutreceptionen, men låter man såhär skrämmer man väl bort patienter både från luckan och labben (om jag hade bytt med någon).
Om jag ens hade tagit mig upp från sängen vill säga..
Tror jag somnade 20:50 på torsdagen och vaknade nog (bortsett från de 3 min det tog för mig att sjukanmäla mig) typ.. 16:40!! Alltså det är ju sinnesjukt!! Det är ca 19,5 timmar på ett dygn.. Snacka om att vara utslagen.. Idag är jag fortfarande dålig, men inte däckad längre.. Det känns bra. 
 
Denna helg som jag hade tänkt vila upp mig på, blev en helg att hämta mig från sjukdom istället.. 
Till top