10 Januari 2015

Ja, nu är det bara sex dagar kvar tills jag börjar mitt nya arbete. I snart exakt en månad jag har väntat och väntat och nu är man snart där! 
Ska jag vara ärlig så har man ju självklart haft ångest från helvetet många gånger och undrat vad tusan har jag gett mig in på? Men samtidigt så slås känslan bort av att detta är EXAKT vad jag vill göra och det ska bli så sjukt roligt! 
Och nu känns det som att det är time att säga vad det nya arbetet är, så här är en bild på vad jag bl.a. kommer att få se:
 
Ja, detta är en röntgenbild som man har tagit med en datortomografi för av avläsa, i detta fall, hjärnan. Så den som snappade upp detta så är det på Röntgenavdelningen jag har fått jobb på! Det är så himla coolt, häftigt så att jag tror att jag smäller av! 
Att gå från LSS till Röntgen är verkligen som natt och dag, men det ska verkligen bli hur roligt som helst. 
 
 
 
 
 
Till top