När katten är borta..

.. dansar råttorna! Nej, men i detta fall är det min man som är borta på jobb i hela dagen, så jag är ensam hemma! Vad sysselsätter man sig med när man har tre hundar och inte kan lämna dom? 
Jo, man går på långpromenad och storstädar lägenheten! Det har jag gjort hittills ialla fall. 
 
Grejjen med mig är att jag igentligen inte hatar att städa. Tycker det kan vara riktigt kul med musik i bakgrunden och att jag är ENSAM hemma. Hatar att städa när det är folk i lägenheten, med folk menar jag min sambo.
 
HAHA, jag vet inte varför men det är skitjobbigt att hålla på när någon annan lullar runt hemma eller ska städa tillsammans med mig och stökar ner istället eller har synpunkter på hur jag gör.
Så ajg föredrar att göra det när jag är ensam hemma och har tid på mig, då är det riktigt trevligt att hålla på och pyssla/ städa hemma. Så man får passa på när han är borta! 
 
 
Storstäd: Check! 
 
#1 - - Anonym:

jag kassanndra

Till top