Fantastisk eftermiddag

 
Jag har haft världens mysigaste eftermiddag på stan med världens finaste vänner. Vi spenderade tiden med att fika och gosa med världens finaste lilla kille. Nära vänner med bebisar är verkligen hur mysigt som helst. De låter en vara en del av deras liv och deras bebisar liv, det är en fantastisk känsla. 
 
Jag längtar tills det är min tur att snosa på en egen liten bebis..
 
Det var skönt att vi fick catcha-up prata av oss och bara vara en stund. Är så himla glad över att jag har fått så fina vänner här.
Det är svårt att skaffa nya vänner, nära vänner, när man blir äldre och flyttar till en ny stad. Det jag har genomlidit och genomgått i mitt liv, har gjort att jag har svårt att lita och släppa in nya människor i mitt liv (även gamla vänner också för den delen).
Det har tagit lång tid, men jag känner att jag lyckas mer och mer släppa den biten av mig själv. Lära mig att lita på folk igen och bjuda mer på mig själv. Sluta TRO vad andra tror om mig, för fasen vad tröttsamt det är..
 
#1 - - Caroline Forsström:

Vet du vad jag tänkte på? Vi borde fika och skryta över hur bra vi är och hur rolig vår nya arbetsplats är :) Jag har lite tid nästa vevka om du skulle vara ledig någon dag :)

Svar: Haha ja det tycker jag också! Jag jobbar typ hela veckorna, men om eftermiddagar går bra så kan jag närsom! :)
lowice.blogg.se

Till top