Flyttat

 
Nu har vi flyttat.. Igen.. Detta måste nog vara.. 7:e gången(?!) som vi har flyttat? HAHA!
Så det kan bli. Nej, men detta har legat och puttrat ett tag och nu så blev det av, nu kommer jag närmare mitt jobb vilket är otroligt skönt.  
Det är så mycket som faller på plats nu tycker jag. Först så blev jag klar med min usk-utbildning, sedan skrev jag på för FASTtjänst, fyllt 25 år och nu flytt. Mycket som hänt i oktober. Men det gillar vi. 
 
 
#1 - - zeb:

Härligt att ha flyttat in! Låter skönt att allt fallit på plats :)

Svar: Ja, det är verkligen skönt. Nu är den värsta delen över, så det roliga återstår: inreda! :)
lowice.blogg.se

#2 - - Life of Johanna:

Skönt och ha flytten avklarad, vi flyttar om 2veckor :)

Japp, en liten bebis är på gång :) Tack så mycket :)

Svar: Jaså? Men det är skönt att komma till en ny bostad. En bra ursäkt till att jätte rensa bland grejjerna. :D Haha.
lowice.blogg.se

#3 - - Julia:

Kul :)

Till top