Vidare till finalen

Sanna går vidare till finalen på lördag!
 
Japp, den lilla period-schlagernörden jag är var jag ju tvungen och se så kvinnan gick vidare från semin. Naturligtvis gjorde hon det! Hon var helt fantastisk och gjorde ett kanon jobb ikväll. 
Nu låter det som att jag drar av världens braklögn, men jag har hållit på henne hela resan från melodifestivalen.
Så vi håller tummarna att det går bra för henne nu. Hon är ju så himla duktig!
 
 
 
Måste dock säga att jag har en annan favorit: Common Linnets från Nederländerna. Mycket bra låt som ni hittar här.  
 
 
En till som inte var fy skam (som stod för årets SCANDAL för ESC, oh shit! Men bortsett ifrån det..) och det var Armenien. Den var inte helt as dålig! Lyssna på den här
 
Aram MP3
 
#1 - - Paulina Suonvieri:

SV: tack så jättemycket! rekommenderas starkt! :D

#2 - - Erica:

Har inte sett nåt alls av det här i år, men har hört Sannas låt och gillar den. Och ska kanske till och med se finalen på lördag. :)

Svar: Ja, men den är ju fantastisk! Älskar Sannas låt. :)Det tycker jag absolut att du ska. Det är ju lite mysigt och sitta och lyssna på alla låtar. :)
lowice.blogg.se

Till top