19 Maj

Det är helt galet att Maj snart är förbi! Dagarna försvinner (för att man sover bort dom) och nätterna tuffar på som vanligt. Rätt gött ändå! 
 
Men när jag kom hem i morse, så var jag en slagen kämpe och slocknade så fort jag satte foten innanför tröskeln, bokstavligt talat. Fast det berodde inte på trötthet riktigt utan snarare alla skor som parkeras framför dörren, livsfarligt för fan
Men det var inget som lite svårdomar kunde lösa. 
 
Idag har varit en produktiv dag då jag äntligen blev klar med sista uppgiften i specialpedagogiken! Så prov nästa vecka, sen är nivå 2 KLAR!!! 
 
 
Nu: Hockey!! Sverige - Italien! 
 
Gamal bild från matchen mot Tjeckien förra veckan 
 
 
#1 - - Carro - änglamamma och mamma:

Fan vad bra du är. Jag har fått sänka hastigheten på plugget igen av lite olika anledningar som jag ska avslöja sen :) Men så jäkla bra jobbat av dig att plugga och jobba natt! Imponerad!

Svar: Taaaack! Eftersom vi jobbar med specialpedagogik, så det blev lite lättare :) Ville lägga på ett kol nu eftersom i sommar kommer jag jobba dag = mindre tillfällen att plugga :/ Men det löser sig! :D
Jaså?! OJ! Nu har du fått mig nyfiken!! :D Gud så spännande!
lowice.blogg.se

Till top