Inför midsommar!

En bild från förra årets midsommar på Djäkneberget
 
Det är helt galet vad tiden viner iväg. Imorgon är det midsommarafton, T och jag har väl inga direkta planer på vad vi ska göra. 
Spikat är att grilla och äta hemma tillsammans med hans familj ialla fall. Jag sticker iväg ikväll och ska jobba natt, så jag kommer ju att komma hem på morgonen. Har en känsla av att det kommer bli en låååååång dag imorgon. Men vad gör det? 
Hoppas på att det blir bra väder, trots att metrologen hävdar det motsatta. Men hoppet ska ju vara det sista om överger en säger dom, så vi håller oss till det. 
 
En annan rolig sak som jag fick reda på är att jag har fått reda på när och var jag ska göra min praktik.
Det kommer bli jätte spännande!  
 
 
#1 - - carro - änglamamma och mamma:

teeell meee! när var hur är praktiken? ;D

Till top