20 December

Ja, vad var det som hände egentligen i tisdags? Det är knappt så jag har tagit till mig det själv.. Men nu är det gjort! 
 
Som bekant så arbetar jag på Attendo, Attendo LSS närmare bestämt och har gjort det sedan Juni 2011.
Men i tisdags sa jag upp mig.. Och jag känner någonstans för tillfället "vad fan har jag gjort?". Men Det är inget för inget som jag har sagt upp mig, utan jag blev erbjuden ett annat jobb som jag sökt för länge sen. Det var helt enkelt dags att gå vidare kände jag och arbeta med det som jag utbildade mig till och vill göra i framtiden.
Hur ofta får man en sådan chans att arbeta med det man vill göra? Jag är i ett sådant stadie att jag vill suga upp all information, kunskap och erfarenheter jag bara kan. 
 
Men jag är djupt tacksam till min arbetsplats som tog emot mig som timvikare när jag satt som knivigast till. För det är faktiskt tack vare det som gjorde att jag fastnade inom vården och ville utvecklas mer och pushade mig vidare när jag utbildade mig. Det är fantastiska kollegor, sjuksköterska och chef som jag har haft under denna period.
 
 
 
Jag är supernervös över detta men är också supertaggad för nu tar jag klivet i rätt riktning! 
 
Till top