Praktik

 
Ja, efter tredagar praktik så var man igång med praktiken och vad känner man nu då? 
I skrivandets stund kan jag säga att jag älskar det! Älskar min avdelning jag är på, alla hjälper en så gott dom kan och patienterna är hur goa som helst! Jag hoppas bara att jag ger ett gott intryck på dom. 
 
Dagarna består nog mest av att SPRINGA RUNT överallt. Alltså, man står upp hela tiden vilket är lite skillnad på mitt arbete på natten då man inte är lika aktiv. Att man sen går man till olika våningar och avdelningar som ligger en mil bort. Börjar hajja grejjen med alla dessa sparkcyklar som de åker på.  
 
Jag har en väldigt bra känsla av denna praktik måste jag säga. Det är så sånt här jag vill göra!
#1 - - Therese:

Vad skönt att det går bra och känns så "rätt" :)

Svar: Ja, men verkligen! Känns så himla bra just nu! Vart jobbar du nu förtiden? När du inte är mammaledig? :)
lowice.blogg.se

Till top