Jobbhelg!

Nu närmar det sig med storm steg. Praktiken startar på måndag och jag är verkligen förväntansfull! 
 
Jag vet att jag säkert låter som en 14 årig brud som fått ett presentkort på KICKS och bara babblar om det..
Men det är lite så jag känner mig just nu!
 
Sjukhuset har ju alltid känts lite förbjudet känner jag. Bara kunniga människor som vet vad dom håller på med jobbar där och jag har väl inte riktigt satt in mig själv som "kunnig". Vssit, det är jag väl inte heller helt och hållet, men jag vet ju vad jag håller på med.
 
Sen när jag är klart, då kommer jag att vara kunnig, kompetent och ha lite mycket mer erfarenhet mot vad jag hade innan. Detta känns väldigt stort för mig. Som upptakt inför praktiken så har jag jobbhelg. Känns fint!
Ska fixa med lite bak och sånt innan jag drar iväg i en månad.
 
 
 
Det var väl  det mest positiva jag hade att komma med idag.
 
Att skriva om min obefintliga lön som kommer komma nästa vecka är dessvärre inget att hänga i granen för. Nä, dom på lönekontoret tyckte det va skoj och skicka  typ hälften istället. Japp, SVIN kul är det.. 
 
 
 
 
Till top