I väntans tider

Ja, inte i den bemärkelsen att det skulle vara något positivt. Utan man väntar på en bok som till synes aldrig verkar komma.. 
Livet som student är svårt när man inte har en bok att studera till! 
 
 
Men, jag tillför den tålmodiga sidan trots allt. Fast jag känner ren frustande frustration över att inte får lägga i en växel och bli klar med detta. Det är ju bara TVÅ kurser kvar! Men jag ska bevara mitt lugn.. 
 
 
#1 - - carro - änglamamma och mamma:

Åh kom igen nu! Snart är du färdig! Jag tänkte lägga i sista växeln efter praktiken och köra 100% så jag också blir färdig :D Förhoppningsvis i år jag med! Hoppas boken kommer snart. Fan tänk snart är vi undersköterskor! Vad sker efter?

Svar: Jag veeet! Nu när jag var upp till skolan i veckan, blev min rektor så bekymrad över att jag låg för långt fram enligt kursplanen. HAHA! Score! ;) Jag också göra och verkligen fokusera på att ta in all information man får.
ÅH! Ska bli sååå kul! Men nu blev jag super nervös istället.. :O

Men eller hur?! SNART SÅ!! Får se vad som händer sen, ultimata våre ju att de blir så bländade av ens awesomeness och vill att man ska jobba kvar hos dom! ;) HAHA!
Vad vill du göra sen då?

Men fasen när vi är klara sen! Då blire och fira! :D
lowice.blogg.se

Till top