Skyddsfilm

Ända sen jag fick min Iphone så fick jag extrema uppmaningar att inte dra av skyddsfilmen på telefonen. Ja, för att undvika repor så länge det gick.

 

Kan ni föreställa er hur mina fingrar kliade av lust att slita av plastet?! Har alltid gjort det sedan typ.. alltid. Tål inte skiten!! Så fort jag såg skyddsplast, swosh sa det och det var borta.

 

Men denna gång höll jag mig väldigt länge och drog faktiskt bort plastet igår (fick telefonen i julklapp).


Kan ni föreställa er min tillfredställelse?!

#1 - - Sara:

Haha jag har samma problem ^^

#2 - - LIENE:

sv: Det var himla gott!



Har också plasten på än:)

#3 - - marina:

sv. tack :)

#4 - - Millan:

Oj, den skyddsfilmen man får med telefonen sitter ju över högtalaren? Då hör man ju jättedåligt när man ska prata i telefon. :p Det finns jättebra skyddsfilmer att köpa, märket Invisible Shield är antagligen den bästa på marknaden =)

#5 - - Miss Sunshine:

Sv: Tyvärr vet jag inte, får dom av mormor och vet bara att hon beställer dom ut nån katalog! :) Allt bra annars då?^^

#6 - - Hanna:

okej låter kul! :)

#7 - - emma härnqvist:

men oj, det där är ju bara för förpackningens skull fårn fabrik. man kan ju köpa riktig skyddsplast på typ tlia istället som är tåligare :)

#8 - - elin:

sv: ja de hade vi :) tack!

#9 - - HANNA:

#10 - - HANNA:

sv: tack så mycket! :D

#11 - - Millan:

Sv: hahah Ja det kan jag tänka mig att det blev. Men jag fattar inte hur du klarade dig så länge, jag hade nog trott att det var fel på telefonen haha

#12 - - MalinKalin:

Sv: Tack :) Jag har köpt extra skyddsplast till min iphone :P

#13 - - LOWA - En musikblogg:

Sv: Han hälsar och tackar så hjärtligt för ditt grattande! :)

#14 - - Amiee Whitney:

You should get one of the matte protective screens for it babe! :) I have one, you can get them from the apple stores :D need a new one though because I've torn mine lol!

sv, I see you are following me too!:D

Aw thank you sweetie, that's so nice of you to say!

#15 - - Henno:

Fin blogg tjejen! :D

#16 - - Meg:

Haha, jag tror inte ens jag hade något sånt där skyddande plastfilter när jag fick min, men jag har inte repat den (än) och har haft den sedan november ;)

Till top