You're everything

Bara för att man är liiiiiiiiite extra romantisk idag tänkte jag dela med mig av en låt som jag nog skulle ge mig på att våga säga är min och T "låt".
Ni vet, låten med stort L!

Enjoy!

 

You're every song
And I sing along
Cause you're my everything

#1 - - LIENE:

Tack och detsamma:)

#2 - - ♫♪ Sandra T:

åh älskar michael buble :D

#3 - - Hanna:

håller med!

några speciella planer för helgen?

#4 - - Amiee Whitney:

sv, you have to!! It's going to be amazing! You should read the books too :D How was your day today? :)

Happy Valentines!

#5 - - Sara:

Ha en fin dga :)

#6 - - Miss Sunshine:

Så bra!

#7 - - marina:

sv. tack så mycket :)

#8 - - LOWA - En musikblogg:

SV: ja, jag är då riktigt less vintern nu! :(

#9 - - tess:

Det är en mysig och fin låt :) "Vår" låt är I'm yours med Jason Mraz :) Hoppas att du hade en fin alla hjärtans dag med din älskling. En något överskattad dag som jag inte kan låta bli att älska ;) Hihi

#10 - - Louise:

Fin blogg du har! Allt bra?:-)

#11 - - FlizanLizan:

sv: allt bra? :D

Till top