Pan Am

Var det någon av er som kollade på den nya serien Pan Am?

Jag gjorde det för en liten stund sedan och har en känsla att detta kan vara en serie som är värd att följa. Hoppas att den förblir så pass spännande som jag tror att den är.

#1 - - EMMAS!:

hihi :D allt bra?:D

#2 - - Hanna:

det va ganska jobbigt :D x)

#3 - - Lina:

svar: tack så jätte jätte mycket!:D

#4 - - Sara:

Åh något jag missat!

#5 - - danten89:

Jo den har vart bra :)

Hur mår dudå?=)

#6 - - Johanna:

jag kom in mitt i, men jag tyckte inte det var något, men sne är jag sämst på serier ):

#7 - - Annika:

Den har jag missat helt men den får man spana in då!

#8 - - Malin:

Den där missade jag :) ha en bra dag!

#9 - - Lowa:

Spännande! Kul med något nytt att följa =)

#10 - - Mia :):

Hej! Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg på min blogg ;) Ha en bra dag!

#11 - - tess:

Tusan, det missade jag... Får hoppas att det går någon repris =)

#12 - - LIENE:

sv: Kul att du håller med:)

#13 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv: Tusen tack!



Jag har faktiskt inte ens hört talas om Pan Am, var det bra menar du?

#14 - - HANNA:

sv: nae !

#15 - - frida:

sv: hihi yesman :D

#16 - - MalinKalin:

Sv: Tack :)

Fan jag missade att kolla på Pan Am. Tänkte att jag skulle göra det :P

#17 - - Amiee Whitney:

Haha Pan Am reminds me of 'Catch me if you can' with Leonardo DiCaprio! :P

sv, Sorry for my slow reply, I've not been too well and I've been busy too. How are you?

#18 - - Sophie "autophoto":

Men visst är den :D

skit snygg!

#19 - - Veronica:

Ja det är underbart att på högst upp =)

Till top