#1 - - Sandra T ♫♪:

åh älska den filmen!

#2 - - danten89:

Vad för nattjobb? :)



Jag ska väl kolla på idol och bara mysa :)

#3 - - Hannah:

sv: Joo eller kanske något som är sött =)

Så man klär sig som en typ söt docka men sminkar sig extremt :P

#4 - - danten89:

Okey =)

Kul.

Är det ett utvecklande jobb tycker du? :)

#5 - - felicia:

delta i tävlingen om tandblekning vetja! :D



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

#6 - - danten89:

Vad tycker du om det här som kommit fram om Glada Hudiks teatern då? :(

#7 - - Dan Thor:

Kolla SVT's senaste uppdrag granskning, så får du se..?

#8 - - Hannah:

sv: Hoppas det blir snyggt iaf :D

Är allt fint med dig?

#9 - - Lina:

Åh, den filmen vill jag se! :)

#10 - - EMMAS!:

allt bra?:D

#11 - - MalinKalin:

Sv: Nja det får inte bli för kallt men det är ju skönt att slippa svettas så mycket på jobbet i alla fall :P

#12 - - Lowa:

Vad kul att du är med i tävlingen!

Jag vill med den här (opersonliga) kommentaren uppmärksamma att du är med och noterad ;)



Eftersom att ni är över 50 deltagande (helt otroligt roligt!) så kommer jag att ta ut två vinnare som presenteras i morgon kl:14. Kika in då och se hur det gick.

#13 - - LIENE:

Tack:D

#14 - - HANNA:

godmorgon! :) sovit gott?

#15 - - Johanna:

Den filmen måste jag ta och se! :)



tycker det är dags jag lägger till dig på bloglovin :)

#16 - - HANNA:

sv: ja eller hur !

#17 - - Hanna:

fin blogg, någrot speciellt planerta idag? :D

#18 - - DR:

Ha en fin helg :)!

#19 - - frida:

hej, allt bra idag ? :)

Till top