Då och idag..

Funderingar såhär dagen innan 22-års dagen..

Ja, bilden talar ju för sig självt.. ÅLDERSNOJJA! HAHAHA nej nej. Men bilden bjuder jag på.

Denna bild togs på mig 2008 på min födelsedag. Tror att jag drack en drink som inte smackade...drickbart.

Dagen började med att T satte mig i bilen och skjusade iväg mig till en okänd destination. Sedan bar det iväg på en 2-dagars kryssning. Där firade vi min födelsedag med massa skratt, höga- och stormiga vågor och tragedi. Det kan väl inte bli bättre än så?

 

Nej, men det hände en hemsk sak som skulle få vem som helst att bli ledsen. Men vi hade även så sjukt roligt tillsammans. Mycket skratt, dans & kärlek! En helt underbar kväll tillsammans med den man jag älskar mest!

 

#1 - - Sara:

Grattis i förskott ju! :)

#2 - - EMMAS!:

jaa jag med :D

#3 - - Lowa:

Tack! =D

#4 - - frida:

sv: aa tyvärr är det det ...

#5 - - Johanna:

Ja, det skall bli så skönt och slappa! :) och vara ensam!

#6 - - danten89:

Härligt du =)

GRATTIS I FÖRSKOTT =D

Kram

#7 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv; Tusen tack för din kommentar! :) Fick mig att tänka till lite faktiskt, och du har nog rätt. Varför skulle det va ofräscht egentligen, det är ju bara två fötter :D

#8 - - Malin:

Godmorgon!

Sv. Visst är det:)

Till top