We won't back down!

Nystart för socialdemokrati!

Här kan vi se socialdemorkaternas nya partiledare. För er som missat detta, så heter han Håkan Juholt. Han kommer att ta över (äntligen) efter Mona Sahlin.

 

Personligen är jag överlycklig över att just Håkan Juholt blev vald, vilken karl! Satt och lyssnade på hans tal på aftonbladet och ja.. WOW! Genom hela hans tal, satt jag med gåshud och motivation utan dess like att vilja förändra och agera.

 

Han sätt att tala fick mig verkligen att lyssna och ta till mig och skratta gott då och då. Hans inledning är superstarkt. Drömstart!

 

Med Håkan i täten, tror jag att socialdemokraterna kan se en ljusframtid framför sig!

 

Är ni intresserade av att se hans tal? Klicka här

 

#1 - - danten89:

Jag är också jättespänd på mannen med mustaschen :D

Håkan Juholt for statsminister!

Hört delar av talet och han pratar som en statsminister ska göra.

Till folket :)

Inte bara står och mumlar om saker och ting som en viss F.R.



Jo man kan vrida och vända på det hur mycket som helst.. men att lägga Earth Hour en annan veckodag vore smartare på ett sätt.. :)

Fast varför utvecklade inte människan det miljövänliga redan innan man uppfann det omiljövänliga? ;(

#2 - - Sara:

Ja, det hoppas jag med, längtar som en galning :D

#3 - - Johanna:

Gillar med honom, hoppas det skall vända nu :)

#4 - - Annika:

Ibland är det bra med ledarbyte!

#5 - - danten89:

Jag hoppas också att det vänder.

Vi måste få bort fattig/rik samhället.

Finns så mycket som högern gör fel..



Vad tror du kan bli hans största styrka? :)

#6 - - danten89:

Jo det tror jag med.. han har en bättre röst än Mona också, den kommer att höras?



Hans största styrka är att han kommer att se den enskilda människan.=)

#7 - - M E R E I:

- Haha vi får se! Kram!

#8 - - danten89:

Precis :)

Han kan nog få FR på andra tankar under debatterna osv? ;)

Så att svenska folket förstår vad FR gjort med vårat land..

#9 - - Johanna:

De var riktigt goda kan jag tala om...:)

#10 - - Sara:

Jag har tävlat idag :) :) Vad har du gjort denna numera snöiga söndag? :)

Till top