Red Riding Hood

 

Har sett att det kommer att komma grymt många sevärdiga-filmer iår!

Denna, Red Riding Hood, kommer att dyka upp 20 April 2011 i Sverige.

Kort om handlingen;

Beläget i en medeltida by som är hemsökt av en varulv, faller en ung flicka för en föräldralös skogshuggaren, mycket till familjens missnöje.

 



Är grymt sugen på att se den, är du?

#1 - - Sara:

Ska absolut se den! :)

#2 - - Emelie:

hahahahha det märks så himla väl att det är skaparna bakom Twilight som regisserat den här! Vad osugen jag blev :P

#3 - - Madame Scandaleuse ♥:

Sv: Ja, visst är de fantastiskt vackra! Har tänkt att se Red riding hood jag med - av trailern att döma verkar det riktigt intressant! :D

#4 - - danten89:

Jo men jag har sett ytterst lite, det jag sett är jättebra :)

Älskar man fantasy så gör man? ;)

Det är ju ingen dålig produktion? :)

#5 - - Annika:

Jag ser gärna den :)

#6 - - ♫♪ Sandra T:

ja precis!

#7 - - Emma :):

Sv: Ja visst är dem!

#8 - - Amiee Whitney:

sv, Then I really hope that you do get to see them live one day! :D

How are you?

#9 - - ♥ KHANGKHENG´S:

gör det ? :D

#10 - - MalinKalin:

Den där filmen kan nog vara bra :)

#11 - - Johanna:

Ja det var mycket gott :)

#12 - - Anonym:

Ja den vill jag se!

#13 - - ♫♪ Sandra T:

vill se den!

#14 - - melinda:

jag vill lätt se den :D

#15 - - Matilda:

den vill jag se!! :)

Till top