26 Januari 2011

OJ! Det var fasen bra länge sedan jag var här och blogga. Mycket har hänt men nu är det väl dags att uppdatera lite  om vad som har hänt.

Det största som ni kan se är att jag inte är rödhårig längre! Nu är det svart svart SVART!

Känns hur skönt som helst! Jag gillade mitt röda hår, men kände att jag det var dags att lämna gamla Louise och välkomna nya Louise!

#1 - - Sara:

Men fyyyy vad snygg du är i det svarta!!! :)



Läppstiftet är från märket Bare Escentuals och finns att köpa på www.beautybay.com :) :)

#2 - - danten89:

Coolt =)



Jag vann en gång mot brorsan och förlorade på straffar en gång..

Resten av matcherna skippar vi ;)



Haft en bra dag?

#3 - - Johanna:

Snyggt, det klär dig!

#4 - - Cajsa:

shit vilken förändring! :O haha, kände knappt igen dig. :P



sv. ja det är viktigt för själen att få lite ompyssling. :P

#5 - - Alexandra:

fin ny hårfärg :)

#6 - - Takai.blogg.se; a plus size blog:

svar:

ja verkligen :D hihi.



vad fin du blev! :]

#7 - - Anonym:

Du passar i svart :)

#8 - - Millan:

Kom in till Linkan snart och viiisa! :)

#9 - - MalinKalin:

Sv: Ja det är nog det nagellacket jag använder mest :P

Vad snygg du blev i håret :)

#10 - - Heyli:

tacktack söta du!!



och vad fin du blev i håret! :D

#11 - - Rebecka:

så fint! :o :D

Till top