Vad gör man..

.. om man inte har någon att spendera sin alla hjärtans dag med?

- Jo, dränka sina sorger i sprit skratt med Shane Dawson!

 

#1 - - Johanna:

oh ja vi hade riktigt kul :=)

#2 - - Joakim:

Klart du kan dansa! :D Jag kunde heller inte dansa innan det här, men jag lärde mig. Såklart att du också kan! :D Bara att köra, så ska du se att din dröm går i uppfyllelse.! :D

#3 - - MalinKalin:

Sv: Ja precis. Det kom ju hur mycket snö som helst :P

#4 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Tack!:D Nja med min nya kamera i ca 5 dagar bara. Men innan det lite mer än 1 år.

#5 - - Anonym:

Jo det är just det de kan..

Man ger upp även fast man älskar varandra :/

#6 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Hihi ja :)

Okej, hah okej . Då får du försöka att skaffa tålamodet. :)

#7 - - ♥ KHANGKHENG´S:

japp det gjorde jag.. fast inte så mycket .(

#8 - - Johanna:

oh ja jag tänker med mycket på barn... du får övertala mannen din :)

#9 - - danten89:

Ser du inte på Solsidan? ;O



Just nu lyssnar jag på musik och lite så :)

#10 - - danten89:

Vad ska du snacka om då, när alla tar upp solsidan? xD

#11 - - danten89:

Ja man kan väl vara kärleksfull utan en kärlek på hjärtats dag? :)

#12 - - ♥ KHANGKHENG´S:

är det? ;D

#13 - - Sara:

Haha så kul! :D

#14 - - SANDRA:

Ghaaa, har börjat med "dagens blogg" igen ;)

Du får gärna anmäla dig!

Till top