I finally found you, my missing puzzle piece

Kom ju på idag att alla hjärtansdag närmar sig med stormsteg. Det är ju på måndag för gudars skymmning! Vet att många tycker den dagen är värdelös och att man alltid sak behandla sin partner som alla dagar var alla hjärtans dag bla bla bla.

 

Vi som är veteraner och har varit tillsammans med våran partner sendan bronsåldern, vet att man inte riktigt har den lyxen att  dricka skumpa och ABSOLUT inte käka hjärtformade geléhjärtan och choklad var eviga dag. Eller är det bara vi?


Skitsamma! Jag ÄLSKAR alla hjärtansdag. En dag då jag verkligen förväntar mig att bli behandlad som den sanna drottning jag är.

.

Fast det är ju klart, älskar att överraska min älskling med både det ena och det andra! <3

 

 

 

 

#1 - - Annika:

Hahaha så sant så sant!

#2 - - Anonym:

ha en trevlig kväll!

#3 - - M E R E I:

- fin bild!

#4 - - emelie:

Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, gina tricot, din sko, siba osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.

#5 - - ♥ KHANGKHENG´S:

jag jobbar på en ica nära butik :)

#6 - - Joakim:

Jotack, det är fint med mig också! :D

#7 - - danten89:

Jackan tackar ;)

Händer ikväll? :)

#8 - - SANDRA:

Ghaaaaa, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Du får gärna vara med om du vill!!

#9 - - Nathalie:

Dagens länkar är nu publicerade:D Kanske att det blev du? Om inte, anmäl dig gärna igen!:D

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-1.html#comment

#10 - - anna:

sv: japp det är jared leto, riktigt bra film!

#11 - - Marcus Å:

Undra vad jag ska göra på alla hjärtans dag?

#12 - - Johanna:

Nej skämtar tyvärr inte med dig :)

#13 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; Hihi ja :)

Haft en bra lördag hittills? :P

#14 - - tess:

jag håller med dej 110% =)

#15 - - Sara:

Jag firade alla hjärtans dag med pojkvännen igår istället, imorgon är det jobb som gäller :P

Till top