Städ-torsdag!

Det är torsdag igen, vilket till ibland alltid innebär att det är dags att veckostäda här hemma. Jag kan tycka att det är veckans höjdpunk! Ja, att det är rent alltså.. Inte själva städandet.

Att fäktas med Kiwi med dammsugaren & dansa tango med Dino med moppen. Inget att se fram emot direkt, men känslan efter man har städat klart, slår nog fan att vinna guld.



Vad gör ni för att komma igång med städandet? Vissa super ner sig och sedan tar tag i dammvippan medans andra har en toffel till partner som städar åt en? But hey?! Jag dömmer ingen.
#1 - - Cajsa:

hehe, tackar sötnos..xD

#2 - - Maria:

Är det där lilla valpen som blivit sådär stor redan? Jisses vad han växt! :D

#3 - - danten89:

Söta ;)



Hur är det med dig? :)

#4 - - MalinKalin:

Sv: Ja gör det :)

Jag har bara jobbat och sen suttit vid datorn. Inget vettigt gjort :P

Skönt när det är rent och fint :)

#5 - - Khangkheng´s ♥:

javisst!

kul att städa :)

#6 - - Johanna:

jag har inte läst sedan jag började jobba, men det kommer nog snart igång igen när man landat lite på jobbet :)

Till top