#1 - - Novembersara.:

SV: HAHA ja visst var det? ;D

Gud så fina ögon du har, tjejen!

#2 - - ♥ KHANGKHENG´S:

hehe det är skoj med systemkamera :D fast lite klumpig :o

#3 - - ♫♪ Sandra T:

eller hur (:

#4 - - danten89:

Vad har du för dig ikväll gumman? :)

#5 - - ♫♪ Sandra T:

ja gör't :)

#6 - - wictoria:

Ville tipsa om min "dagens blogg"-tävling som du kan anmäla dig till redan nu. Tävlingen avslutas klockan 23:59 24/2 och vinnaren presenteras under dagen den 25/2 :)



Och jag ber om ursäkt, ifall du klassar det som spam men tar gärna emot kommentarer om du har tävlingar eller liknande! Kram :)

#7 - - ♥ KHANGKHENG´S:

ja man gör ju det!

fin bild btw :)

#8 - - Sara:

Fining :)

#9 - - danten89:

Hehe okey :D

Har det gått bra då?

Jag har bara slöat och slappat :)

#10 - - ♫♪ Sandra T:

håller med!!

#11 - - ♥ KHANGKHENG´S:

haha visst gör den xD

#12 - - danten89:

Jaha men då hade det väl varit bättre och vilat och läst bok? ;)



Ja den andra verkar faktiskt bra, efter vad jag läste på baksidan..

Tycker du med att böcker är underskattade idag? :P

#13 - - danten89:

Jaha vilka är dem då? Drottningen och kungen? ;)



Jag läser mycket från och till.

Nu under en period har jag kollat på serier på mobilen innan läggdags, men nu har ju två böcker att läsa, så ska plöja mig igenom dem ocskå. :D

Läser du mycket?

#14 - - ♫♪ Sandra T:

förstår precis hur du menar, bilden säger ju mer än tusen ord ;)

#15 - - ♥ KHANGKHENG´S:

hehe ja visst vart dom fina :)

#16 - - Madame Scandaleuse ♥:

Läcker bild! Hoppas att du har haft en bra dag! :)

#17 - - Junitjej:

Snygg blogg!

#18 - - Millan:

sV; haha jaa rätt! :P En massa olika gissningar blev det, men ja, det är byxorna på huvudet ;)

#19 - - Alexandra:

fin bild :)

#20 - - Annika:

Åååå va söt bild!

#21 - - Greta:

vilken mysig blogg du har!

#22 - - Nathalie:

vad har du för dig idag?:)

Till top