Konsten att klippa klor

Veckans höjdpunkt hade äntligen anlänt! KLOKLIPPNING!!

Okej, det är väl kanske inget jag föredrar att göra precis, speciellt inte när man är blåslagen efter TVÅ hundar. Ingen vacker syn vill säga. Men igår var det nog första gången i mitt liv, då det faktiskt gick ganska bra.

 

Dino var - till min förvåning - förjävla jobbig. Jag tror att vid ett tillfället att han hade hela min hand i munnen?! Men klorna är klippta och både han och jag (mest jag) är glada för att det är över.

Sen är jag ganska stolt över mig själv. Inte alla som pallar att klippa sina hundars klor själv. Ännu en merit att slänga in i CV´t!

 

Okej, jag är ingen skicklig fotograf.. Men jag lyckas ändå fånga glimten (läs: laser) i Dinos ögon.

#1 - - SANDRA:

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

#2 - - danten89:

Såg du melodifestivalen? =)

#3 - - ♥ KHANGKHENG´S:

jodå min dag har varit bra, din då? :)

#4 - - Alexandra:

kommer ihåg från när jag hade marsvin hur jobbigt det var att klippa klorna!

#5 - - Alexandra Nilsson - En vikt resa:

tyvärr går det inte att klippa min vovves klor... Suck!!

Till top