Har tagit klumpometern till en helt ny nivå!

Ja, igår gjorde jag det igen. Något klumpigt alltså.
Igår när jag stog och fixa i köket råkade jag tappat ett glas som logiskt krossades på golvet. Tar fram dammsugaren och städar undan glassplittrena. MEN! Naturligtvis finns det alltid ett "men". När jag gick in i köket igen så kände jag att jag hade något under foten, grus från hallen tänker jag.

Lägger foten på min andra fot och ska dra bort "gruset", och drar i (ganska ordentligt tåls ju nämnas) och sekunden efter tittar jag ner och det SPRUTAR blod! Ja, "gruset" var mycket riktigt en glasflisa som jag missat..



Nu sitter jag här med en omplåstrad fot.



#1 - - Johanna:

ajda! jag gjorde så fast med handen, men visste i och för sig inte det låg glas under min skänk

#2 - - MalinKalin:

Sv: Ja det tycker jag med :)

Usch då! Det där lät inte bra. Hoppas det ordnar sig med foten :)

#3 - - ♥ KHANGKHENG´S:

visst har hon :S

#4 - - ♥ KHANGKHENG´S:

* :D

#5 - - Julia:

Ja det var kul! allt bra med dig då? :)

#6 - - danten89:

Expressen har mest dynga? ;)



Aftonbladet har lite bättre sörja :P

#7 - - Marcus Å:

Aj, aj! Är det bättre nu då?

#8 - - nicole:

sv: yes! :)

#9 - - Anonym:

tackar =)

#10 - - ♥ KHANGKHENG´S:

det är så himla mysigt att bara ligga i sängen, haha:)

Till top