#1 - - Hannah:

sv: Åh vad bra att du trivs! :)

Jag har jobbat på äldreboende i sommar, jätte kul :)



Jag vill bli lågstadielärare tror jag, eller helt byta till å jobba med att baka åså :)

#2 - - TIDSTJUVEN:

Söööta! Åh, jag minns ännu när Kiwi var gravid (eller heter det kanske dräktig? :P) och ni inte visste om det förrän hon valpade. :D En sån historia glömmer man inte.



sv: Jadu, allt möjligt. Vad har jag INTE hittat på i sommar? xD Haha. Jag har varit ute med kompisarna typ varje helg, solat massor, läst böcker, varit till nöjesfält och varit en sväng till Helsingfors bland annat.

#3 - - GUEVACCI:

ja mkt skoj ;) allt bra?

#4 - - Linnea:

Åh, söta!

#5 - - Emma:

Fin blogg, allt bra? :)

#6 - - Nathalie:

Hihi, ja skitgott!

Så bra då, jo de är fint med mig, trött bara men de är ju helg så får sova ut lite..



Gud va söta bilder :D

#7 - - Junitjej:

Så söta!

#8 - - Nathalie:

Hihi, ja jättesöta :)

Till top