Kokbok!



Kolla vad jag fick i veckan!
Älskar kok-böcker,  att bläddra i, sukta efter och drömma mig bort bland förkläder och slevar. Tjusiga middagar och lyxiga efterrätter är något som jag vispar ihop på ett ögonblick!

Men jag ska inte ljuga, sanningen är att jag har ingefär samma kunskaper och teknik som en självsäker 12-åring. Men en dag ska jag bli en riktig jäkle på att laga mat, vänta ni bara!
#1 - - Sara:

Kul! :) Bakböcker är mer min grej, älskar att baka!! :)

#2 - - Johanna:

Har haft en kanon helg :)



själv då?

#3 - - CJ:

SVAR: Toppen! Kul att du är med. :)

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

åh, jag skulle också behövt lite fler kokböcker, fast veg. då :D

#5 - - danten89:

En dag ska jag med bli en jäkel på matlagning.. för bakning kan jag redan^^



Nej vem är Coopa i Super Mario nu igen? :$

#6 - - Annika:

Jag älskar att äta mat men inte så mycket att laga den!

#7 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

Kika in och se vilken hårfärg du tycker passar bäst på mig :D. Just nu håller även en massa roliga tävlingar med t.ex. Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra (kommer snart) och Ziperall samt en massa andra roliga företag - där du kan vinna bland annat, Zumba DVD, smink ifrån t.ex. märket MAC, smycken, skönnhetsprodukter osv. Direktlänk finner du här: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html

#8 - - MalinKalin:

Sv: Ja det hade vi verkligen :)

Jag har också många kokböcker och så klipper jag ur en massa recept ur tidningar men sen gör jag nästan aldrig nåt av dom ändå :P Knäppt jag vet :P

Till top