Go' natt!

HAHA jag bjuder på den där!

Är fasen lika trött som jag ser ut vill jag lova. Nej, dags att hoppa i säng och upp tidigt imorgon för möte.. förhoppningsvis... No, positive thinking!


Happiness is a result of a decision to be happy
#1 - - CJ:

Tusen tack! Vad glad jag blir. :)

#2 - - danten89:

Baka kan väl alla? =D



Nej vet inte.. :(

Vi hade ett Sega när jag var liten, fick aldrig ett Nintendo.. :(

#3 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Ja okej :) hoppas allt är bra annars!

#4 - - danten89:

Nana naww.. menade inte så ;)



Men alltså, det är bara att följa recept..



Ju nogare man är, desto sämre brukar det bli.. man ska bara tuta och köra liksom?^^

#5 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Najs :) jag mår bra!

#6 - - Amiee Whitney:

sv, Ah I think I am going out on Friday evening to celebrate my birthday! :D

How are you?

#7 - - Anonym:

sv. åh tack :D

#8 - - Hannah:

sv: Hon var min favorit med! grym hon var, Dannys första tjej! :)

Men jag gillade även rödhåriga tjejen och killen som var finsk & rom(stavning) :)

#9 - - Annika:

Positivt tänkande måste man ha... annars mår man inte bra ;)

#10 - - Sara:

God morgon :)

#11 - - emma härnqvist:

tack :) men tjejen då, hoppas att de går bra på vad det än är :)

#12 - - ♥ L I S A ♡ 11 år- Foto & Vardag♥:

Fin bild!



Var gärna med i min Veckans blogg tävling där du har chans att synas för mina 200-500 besökaren! det tar bara 1 minut att kommentera, om du gör det så är du bara så bäst! Var med ♥ [Det finns extra chanser!]



http://minafotografieravmig.blogg.se/category/veckans-bloggar.html



Första inlägget, vinnaren/vinnarna avslutas på söndag!



/Lisa♥



PS: Förlåt för denna reklam!

Var gärna med i min foto-tävling också!



http://minafotografieravmig.blogg.se/category/tavlingar.html

#13 - - emma härnqvist:

va roligt :) nu blir jag ju ännu mer nyfiken :)

Till top