En mycket bra dag idag!

Hallå gott folk! Har inte bloggat på evigheter.

Har haft en helt underbar förmiddag! Var förbi jobbet ocg skrev på papper och nu kan jag göra mitt jobb för fulla muggar. Men det det stannar inte där, men mer om det senare!

 

Jag känner mig helt pepp på allt nu, jobbet går hur bra som helst. Hoppas dom är lika nöjda med mig som jag är där. Allt är nästan overkligt bra!

 

En gammal bild då jag var helt svart i håret. Fasen, passade ganska bra i mörkt, eller hur?!

Men nu till hösten ska jag låta mitt röda hår komma tillbaka.

#1 - - TIDSTJUVEN:

Nämen hej, dig såg man inte till igår precis! :D Hur har du haft det i sommar?

#2 - - danten89:

Uno som är så enkelt att spela? =D

#3 - - Johanna:

Ja det kan man verkligen undra!

#4 - - Annika:

Va skönt att jobbet går bra!

#5 - - Sara:

Så kul med uppdatering härifrån, trodde du gett upp bloggen totalt! :)

Träningen gick fin fint :)

#6 - - Emma:

Jag skrev det precis i ett inlägg om du orkar läsa, hehe :) Tack för din fråga!

#7 - - Millan:

Fining! :) Kul att se dig här på bloggen igen

#8 - - Junitjej:

Din blogg är fantastisk fin!

#9 - - prio:

Hej! trevlig blogg! kul att de människor med olika peronligheter på bloggen! härligt!

Nu är det så här att. om du gillar make-up, coola frisörer och tycker att det kan vara riktig tknepigt så tycker jag att du borde kolla in på http://www.hiilen.blogg.se hon har trikset! och hon delar gärna med sig. Du kan även vinna i en tävling som pågår just nu! lycka till!

Till top