Det här med vårrullar...

..är ju seriöst förädiskt gott!
Jag och T var och åt thai mat idag. Dagen till ära (okej, dagen var väl igentligen inte så speciell) så blev det vegetariska vårrullar.


På ett vips så hade jag slevat i mig 7 små rullar med sötsursås. T kollade lite konstigt på mig och seda brast han ut i skratt och frågade om jag ville ha mer. Skrattar lite själv och säger att det var bra. Men i smyg hade jag fan velat haft en till...

bilden är lånad

 

Skulle ni fråga mig vilken maträtt jag skulle vilja leva på i resten av mitt liv, så är det nog fasen detta! Jaa.. så gott är det.

#1 - - matilda; mamma till elna:

Tack för din kommentar!

#2 - - ems:

mumms vad gott :D

#3 - - Millan:

Oj vårrullar är ju lite speciella annars.. :P

#4 - - H & G <3:

Allt bra? :)

#5 - - Amiee Whitney:

sv, Thank you! It really was, what are you doing this weekend?

#6 - - emma härnqvist:

mm älskar de små rackarna jag med!!

Till top