Premiär!!

Ikväll smäller det!

Premiären på Resident Evil: After Life är kommen! Min karl frågade äntligen ifall vi skulle gå och se den (Ja, efter en viss mått av grova pikar & kvinnlig list..).

Jag som är en väluppfostrad kvinna sa: Ja för fan, vad väntar du på?!

 

Vilka mer än jag ska se??

#1 - - ♫♪ Sandra T:

haha yes ;)

#2 - - sara:

Jag ska inte se den idag, men se den ska jag allt göra :D

#3 - - Johanna:

Ska med se den, men inte ikväll och när dne komme rpå dvd haha...såg resident evil på bio, jag satt nästan i knäet på grabbarna bakom, haha

#4 - - Miss. X:

Haha tänk vad enkelt det är att lura karlar..

Btw detta är nya privata bloggen skriver gamla i mailfältet so you know who it is ;)

#5 - - Anna:

Jelp. Jag är så jääedra mesig med såna där filmer. Lägger mig under en filt och blundar och håller för öronen. Hela tiden.

#6 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

svar; jo det är roligt, fast det är ju en liten omställning hehe :D hittills har det flytit på bra iaf =)

#7 - - Annika:

Hehe nix inte vår genre så vi ska inte se den :)

#8 - - ♫♪ Sandra T:

den vill jag se!

Till top