Baby


Någon mer än jag som har lust att ta fram häcktrimmern och gå loss på hans hår?! Är inget fan av hans håriga hjälm till frilla..

Jag tror att nästan alla vet vem denna små söt/fula kille är? Pojkvaskern heter Justin Beaver Bieber, för de som inte vet. Hörde något om att han tog hem priset som årets nykomlig på MTVs.. något.  Coolt!

Hur som haver, jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle komma på mig själv lyssna på någon av hans låtar. Men för bara 3 minuter sedan, satt jag lik förbenat, och lyssnar på BABY. Inte nog med det, refrängen sitter i som lika hårt som stanken ifrån en ostbutik.



Vi hörs!

Baby baby baby ooh!
Baby baby baby ooh!


Nananananaaaaaah!
#1 - - sara:

Första låten som jag hörde med honom, den fastnade fort haha :D

#2 - - Johanna:

Det tycker jag absolut du skall göra, man skall aldrig ge upp, för eller senare blir det din tur :)

#3 - - Annika:

Hahaha jag håller med dig... han behöver en klippning!

#4 - - ♫♪ Sandra T:

hatar också hans frilla!

Till top