Atlanta

Gissa vad min man står (rättelse ligger) och gör nu?!

Han skruvar ihop våran nya soffa! Glädjen är total just nu. Men kan fortfarande inte låta bli och sura för att batteriet i kameran är slut.. Men vad gör det egentligen? Vi har äntligen fått en soffa!

#1 - - Johanna:

Snygg soffa! :)



haha javisst var den bra :)



ja det är skönt och kunna göra det när man själv känner sig motiverad :) skall du söka vidare till något sen?

#2 - - My Beauty Secrets:

tycker jag absolut du ska göra, man måste leta sig fram genom värmeprodukt-djungeln för att hitta siun favorit :)

#3 - - ♫♪ Sandra T:

tror vi har en likadan, fast ljusbrun och större ^^

#4 - - Millan:

Vill med ha en ny soffa! :o

#5 - - ♫♪ Sandra T:

ja pink är grym :D

#6 - - Millan:

Förresten, kul att du tänkt på sjuksköterska. och om du skulle ångra dig sen är det ju alltid bra att ha dedär ämnena i bakfickan :)

#7 - - Johanna:

okej isee :) matte b behövs väll till sjuksköterska har för mig det :)

#8 - - Sara:

Najs! :D

#9 - - Matilda:

Kul med ny soffa!

Ser fin ut! Hoppas den är skön också! :)

#10 - - Johanna:

Ja det tror jag med det gör :)

#11 - - meliie♥:

hejhej, allt bra med dig :)?kram

#12 - - nicole:

Rösta på mig i tävlingen om att bli MTV´s European Music Awards bloggare! Man an rösta upp till 10 gånger i timmen varje dag fram tills den 29de! Skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få!Om du är med och röstar, meddela det till mig så får du en länk i slutet av veckan. Tack! RÖSTA HÄR http://www.mtv.se/taevla/ema2010

Kram

#13 - - meliie♥:

ja dom är riktigt fina :))

#14 - - Nicole:

sv: tack så mycket! :)

#15 - - NEHA:

Oj , snygg blogg är ! :)

vad gör du förresten ?

Kram !

Till top