Tisdag

God förmiddag!

Spenderade helgen i sjukstugan. Både jag och T blev jätte hängiga bara sådär!
Men är hösten/vintern här, så är den.


Och nu jäklar gäller det! Slutprov i veckan, plugga, plugga, plugga... och plugga lite till! Det är vad som står på mitt schema. Inte världens roligaste kanske, men nu ska jag avsluta detta. Sen får vi se vart vinden blåser. Ja, ett jobb hade kanske inte varit helt fel?!

För att fira min sista vecka som intensivt studerande, så ska jag.. Jag kommer inte på vad jag ska göra. Uppdaterar er om när jag kommer på något!


#1 - - Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥:

sv: haha yes! :D det ska bli gott!

#2 - - danten89:

Ska inte du gå och se den då? :D



kram

#3 - - David-davidandreasson.blogg.se:

Tackar :D

Men din är helt klart snyggare !! :)

#4 - - Anonym:

svar: haha ett perfekt par typ :P

Till top