Julstök

Nu har jag varit borta tok för länge tycker jag! Nu ska jag försöka att få ordning på allt här och göra bloggen liiiiiiite roligare.

Idag har vi varit och handlat lite saker inför julstöket imorgon. Lite mossa och svampar, det kommer stinka jul här hemma! Nu är det ju inte svampen som kommer stinka, tänkte ju att baka pepparkakor för att komma i stämning. Sen kommer det osa jul!


Inför att komma igång imorgon har jag letat efter inspiration från diverse håll. Detta fick mig att vilja komma igång redan nu!!


Bilderna kommer ifrån weheartit.com


#1 - - Millan:

Mysmys! :) Allt pyssel och stök inför är nog det bästa som har med julen att göra :)

#2 - - Cajsa:

hahaha..xD nice.. :P jag ska nog inte julpynta något...men jag ska fota andras julpynt tror jag nog..xD

#3 - - danten89:

Julen är den mysigaste tiden på året..

Om man bara planerar lite och inte stressar ihjäl sig :)



Vad ska du stöka med imorn? :)

#4 - - ♫♪ Sandra T:

ja visst är den (:

#5 - - emelie:

svar: hehe :)



Jag hoppas allting är bra med dig idag

#6 - - Johanna:

skall med julstöka idag, mysigt!

#7 - - Wictoria:

Hej! Jag vore tacksam ifall du ville lägga ner ett par sekunder och kommentera en bra film (helt en ungdomsfilm) eller en svensk komedi-serie? Jag är nämligen sjuk och har redan gått igenom de flesta Astrid Lindgren-filmer som är bra, så jag har verkligen ingenting att göra så vore tacksam för svar!

#8 - - Sara:

Mys med julstök ju :)

#9 - - ♫♪ Sandra T:

mysiga bilder (:

#10 - - E L L A ♥:

Hejsan, fin blogg.

Bra med dig? :D

#11 - - Annika:

Åååå va härligt!

#12 - - Emelie:

Ja men seee den då ;) Den var kalasbra :D



GUUUUD vilka mysiga vinterbilder! Mums! vill göra något liknande!



PPUUUUSS!

Till top