Packa... hårt!

Vad gör man ikväll då?

Jo. man tvättar! Ska även ta mig an diskhögen som står och skriker efter mig. Efter det blir det väl att stuva om i garderoben.

Har någon av er flyttat från stort till litet? Om inte, det är absolut inget jag rekomenderar. Man får seriöst inte plats med något. Men då gäller det att vara kreativ mina vänner!

Det bästa du kan göra är att stryka lakanen hårt, vika dom hårt och packa dom på varandra.. juste.. hårt! Ja, sen är resten som tetris. Packa och se till att inget litet utrymme går till spillo!

 

Lätt som en plätt...?
#1 - - Marie:

Jag måste boka tvättstugan..



Ja, ska bli skönt med en semester! =)

#2 - - Johanna:

flytta från en 3:a till en liten 2:a så förstår :)



ja det var kanon och sova där... det man var tveksam till igår. kunde man fundera på... så idag köpte jag en klänning jag prova igår..å jag är glad jag köpte den :)

#3 - - tess:

haha, jag kan tänka mej att det bkir svårt att flytta till mindre när man är van vid att ha plats för alla grejerna . När vi flyttade till den nuvarande lägenheten så var förrådet minimalt, jämfölrt med vad vi haft tidigare. Så jag är numera stammis på tradera ;)

#4 - - stefan:

Jag flyttade från 100 kvadratmeter till 38 förra sommaren. Det är ett litet pussen:D

#5 - - Sara:

Usch för lite utrymme :P kram

#6 - - Annika:

Nix flyttat från litet till större har vi gjort!

#7 - - Marie:

Inte flyttat från stort till litet men funderar på att flytta till större. =)

#8 - - ANGELICA:

det var det :D

hoppas du får en fin dag!

Till top