TV? DATA?

Kommer ni ihåg att jag skulle visa hur jag sitter vid datan nu för tiden?

Jag ska förklara varför inte har gjort det ännu. Jag sitter nämligen vid tv:n som data skärm och tangentbordet i knät. Lat som jag är pallar jag inte fixa med det.. för tillfället. Hohoho!


Skrivborden kan kasta sig i spånverket och gör plats för laptop brädan!

(Som för övrigt är köpt på IKEA)

 

Men jag måste säga att det rär förvirrande, mest för min egen del. Tänk er att någon frågar vad jag gör, vad svarar man på det liksom? Öhh.. Sitter vid datan vid tv:n??
För i praktikien sitter jag vid tv:n, men i teorin så är jag vid datan.. Förvirrande, javisst?

Ja, vilka vardagsprobelm det finns idag..?
#1 - - stefan:

Jag såg den när jag var inne på Ikea sist den verkade bra. Tycker du det?

#2 - - annie:

hehe aa det var jätte gottt!:D

#3 - - Johanna:

nej precis det är ingen större skillnad på 20 och 21, man blir typ inte super mogen så fort man passerar 21 direkt.

#4 - - Sara:

jag skulle säga vid datan :)

Till top