Bomullspinne

Jag har en rätt så störig fobi. Jag hatar skitiga öron!

Det är nog bland de väsrat som jag vet. Smutsiga och.. usch! Det har utvecklat till att jag missbrukar topz, som T skulle kalla det. Rätt störigt det där.

 

Men jag kommer ihåg när jag var lite och var hos örondocktorn och han fick alltid börja och avsluta en vända med bomullspinnen i örat. Då fick han nästan joxa hur mycket han ville där inne. För jag måste vara ärlig, det är för jäkla skönt att pilla där inne!

 

Samtidigt är jag livrädd för att -med livets ironi- skulle ramla och på något vis trycka in pinnen för långt in och skada trumhinnan. Mmmmm, inte så härligt va?!

#1 - - SARA:

Peta öronen är mysigt :D Kram

#2 - - Camilla:

Det glädjer mig att höra :)

Jobbet gick väldigt bra, och idag är det dags igen att vara duktig. Hur går det för dig med företaget förresten? Full rulle? :)



Puss

#3 - - tess:

hahaha, vad roligt :P själv tycker jag att de tär superäckligt att pilla med topsen där inne :P

#4 - - Michaela Snöborgs:

haha jag missbrukar också såna där! :P

#5 - - MATHILDA ღ:

SVAR Helt ok :)

#6 - - Emelie - EmeliesPlace:

Jag hatar att peta med topz i öronen. Jag tycker att det känns som om att jag ska kräkas! Haha, ja jag vet att jag är knäpp :P Men ändå petar jag med pinnarna i öronen ofta för jag vill inte ha skitiga öron! haha

#7 - - Annika:

Hahaha ogillar inte alla skitiga öron?

Till top