Snart april ju!

 

Fasen, snart är det ju första april! (Nej, det är inget skämt)

Vad innebär det då? Jo, min man blir hela 21 år! Fasen vad tiden har gått fort. Undrar vad man ska hitta på i år? Tårta är givet. Vet precis hur han vill ha den, men present då?

 

Hum..

Förslag på vad en 21-åring vill ha?

#1 - - Heyli:

ja de är verkligen jobbigt när man känner så.. tack, jag mår mycket bättre idag :) hoppas det är bra med dig med! kram

#2 - - Frida Stigevik:

sv: tack :)

#3 - - SARA:

tack jag har haft en underbar dag! :D Åh, snart fyller du också år!! :) Önska dig en resa av din man ;) kram

#4 - - Cajsa:

hehe, ja det var det också.. :P

#5 - - miiah:

roligt att han fyller år :D tycker dock alltid det är så svårt med presenter och sådär :p haha



sv: skönt att höra :)

bara bra här med! tråkigt väder bara, här regnar det :/



kram :)

#6 - - Michaela Snöborgs:

jag hoppas att det bara är stress!



uusch vad jobbigt att hitta på presenter! min kille fyller snart 22 och vad i helskotta ska man ge honom? :P har du nån idé vad du ska ge då? ;) kram

Till top