#1 - - SARA:

Solsemester eller?? :) Cypern är ju sjukt fint med klarblått vatten och alltid varmt o skönt! :)

#2 - - Lisa:

jag vill ocks:D

#3 - - Michaela Snöborgs:

Jag är grymt sugen på ställen runt medelhavet just nu!



Jag pluggar på distans :) men kommer nog åka till örebro universitet nånting också :)



kram!

#4 - - Camilla:

Vad roligt att det verkar gå bra för dig med verksamheten! :)



Med mig är det bara bra också. Jobbar och sliter ;P



Puss

#5 - - Rita:

Jag vill också ut och resa! Grekland är en av de härligaste platserna :D



Längesen jag kommenterade din blogg, allt bra med dig? Hoppas det! :D

#6 - - SARA:

Ja äntligen funkade det att mobilblogga :D Har försökt massor, men den har inte velat, men nu så! :D

Om du vill får du gärna rösta på min bikini som jag har designat i mitt senaste inlägg, om du tycker den är fin så klart :D Kram

#7 - - Li:

Jag har många förslag det beror på hur långt bort du vill åka. Mallorca är väldigt fint och nära.



Kram

#8 - - knurr:

älskar franska rivieran! hjälper kanske att vi har hus där men ändå..

#9 - - My Karlsson:

Bra skrivet tycker ja faktiskt

Till top