#1 - - Sandra T:

sv: okej vad kul :D

själv har man alltid gillat dom, och nu älskar jag dem (:

#2 - - Helena:

Sv: Härligt :)

Det är bara bra med mig :)

#3 - - HANNAH:

Haha ja :) Bor du i gbg?

#4 - - G2 / Gosia:

varför gjorde du inte det då? :O biljetter gick på typ 95 kr!

#5 - - Kikafika:

Oja, det var pluspoäng:D



Sitter och lyssnar på en spellista som jag tycket var helt suverän i somras med låtarna som "då" var topphitsen x) haha! Helt sjukt vad dem är uttjatade x)



Sv; Jo idag är det bara att slappa:D Tummen upp för det.

Imorgon blir det till ishallen med min Mathias <3 :D

Ska bli kul:D



Jobb.. Låter inte jättekul? Eller är det det? Du har väll ett nätkaffé? Eller hur var det nu? Kommer inte ihåg:P Du får nog dra historien igen:) haha, lilla förvirrade jag ^^



Ha det bra!:D

puss

#6 - - Johanna:

Plugga är okej, men det blir inte mer för min del nu när jag är färdig med denna utbildningen... :)

#7 - - Emelie:

Haha, jag har redan kollat, men då hittade jag inget ^^



Tack snygging, du är så rar mot mig :*



Ja jäklar :D Vuxenpoäng till dig! High five! smack



Ha en fantastiskt fin helg!

PUSSSSS!

#8 - - Camilla:

Nog är det vuxenpoäng alltid! ;)



Jag får nog ta och göra det så snart som möjligt faktiskt :)



Puss

#9 - - Emelie - EmeliesPlace:

verkligen vuxenpoäng :D hehe

#10 - - ellinor:

sv: tack! mycket enkelt att knäpa ihop är det också =)



family kort är bra! har också nyss fått mitt, kändes liksom givet då jag jobbar där :P så vuxenpoäng till mig med :)

#11 - - simone:

Sådant måste man ju skaffa alltså, att man inte tänkt på det :O

#12 - - Michaela Snöborgs:

gött med vuxenpoäng! ;)



mm våldgästa mig på våffeldagen så fixar jag det ;)

Till top