#1 - - Linnea:

ooh, fyller du bror år. Vad roligt min mormor fyller år idag ^^. Vill du följa mig via bloglovin föresten?

#2 - - Anonym:

svar;gillar du dom?:)

#3 - - a.nniie ♥:

HEh tack tyack =), grattiis <3

#4 - - SARA:

Grattis till henne ;)

#5 - - Annika:

Grattis syster!

#6 - - photoblog by malinhe ♥:

SVAR: tack! :)

#7 - - Lisa:

hälsa grattis=)

#8 - - Jeanette ( fotoblogg):

svar: Jaha okey ;D Ja jag har lov som är snart slut tyvärr men man får väl börja längta till påsklovet;)

#9 - - Frida Stigevik:

sv: TAck så jätte mkt :) kmr nya modell bilder snart!

#10 - - Jessica H:

sv: okej :) hur mår du då ? :)

#11 - - Emilia:

Grattis louises syster ;) Och idag grattis oss! kvinnodagen idag :)

#12 - - MUFFINSMARTIN:

Jag tycker det är skitsnyggt! allt bra med dig annars? :D

#13 - - Frida:

Grattis till din syster :)

#14 - - SARA:

Ja snart kommer bilder på mörkbruna håret ;) Kram

#15 - - Marcus Å:

Gick det bra att jobba då? :D

#16 - - emelie:

sv: huhu den doftar ljuvligt ;D

#17 - - Johanna:

Ja, det är det, det är därför jag utbildar mig inom det, hoppas man kan förändra någon :) eller något!

#18 - - nath:

sv; tack så mycket, puss=)



allt bra med dig?=)

#19 - - Semra:

tack sötnos:)

#20 - - emma härnqvist/perfektion:

jaa, har varit helt galen i marängsviss de sista. livsfarligt



hoppas att du får en fin dag söt

#21 - - Sabine:

grattis!

#22 - - Michaela Snöborgs:

haha du är välkommen ;)



jag mår bra, ska precis cykla iväg till jobbet :) hur är det med dig då? :) kram

#23 - - Sandra T:

attans, du var tyvärr inte först med rätt svar på "guess the song".

Tack så mycket för att du deltog, better luck next time (:

#24 - - ellinor:

sv: i västerås! eller var det så du menade? vilken stad jag jobbar i? :P

#25 - - emilia:

grattis louises syster :) hihi

#26 - - Kikafika:

Grattis till henne:D!!



Då hade jag inte helt fel med internetcafé ;)

Det verkar så himla kul att ha ett internetcafé är det de?



Jo, alltså om du menar vad jag pluggar, så är det läxor, typ matte och annat "superskojjigt" - ironi såklart ^^.

Och om du menade vad jag pluggar på gymnasiet så är det så enkelt att jag inte har börjat gymnasiet än:P Går i 8:e klass:) Tehe...

Puss

#27 - - Camilla:

Jag håller fullkomligt med dig! Min garderob skulle behöva en rejäl uppdatering ^^ En sådan där lottovinst hade varit varmt välkommen! ;P



Puss

Till top