Frusna jordgubbar

Fy fasen vad gott det är att sitta att ha en jordgubbe i munnen tills den smälter. Underbart gott!

Bra tips till den som känner sötsug såhär innan helgen!

#1 - - SARA:

åh vad jag längtar till sommaren då man kan köpa färska jordgubbar :D Kram

#2 - - miiah:

sv: tack!

Åh, trist när det är så :p haha..



Allt bra med dig?

Kramar!

#3 - - Iris:

Hallå där!



Har "dagens fråga" i min blogg och det vore jättekul om du röstade... :) Puss!

#4 - - Michaela Snöborgs:

du kan ju komma över nästa gång jag gör våfflor! ;) vad händer i helgen? :) kram

#5 - - Marcus Å:

Händer idag då?

Kram

#6 - - Frida:

Mmm det är verkligen gooodis :)

#7 - - ellinor:

håller med dig där :)

#8 - - Emilia:

åå vad härligt gott det kan vara med frukt å sånt ibland :) själv tar jag mej en smoothie ;)

#9 - - Maria:

Mums vad gott! :)



sv: Jamen ut och leta böcker med dig!

Schas, schas iväg!

#10 - - ceeline@:

mums :)

#11 - - simone:

Hallå sötaste! Hoppas du fick en riiktigt fin helg! Solig måndag iallafall, det piggar upp :P

#12 - - Emilia:

Mums!

#13 - - Frida:

Haha, hade just stoppat i mig en massa frusna jordgubbar när jag kom in på din blogg och såg detta. Ja, frusna jordgubbar är ju supergott! :)

Till top