Behov av östrogen!



Ja, jag tror fan att jag behöver lite mer östrogen i mitt liv!


Hur märker man sådant då?
Jo, jag upptäckte det när jag kom på mig själv ha svårt att pratar med tjejer. Vad pratar man om?

Det känns att jag bara snackar om data, dataspel & jobb. Det är ju inte dirket samtalsämnen som lockar till snack hos tjejer. Jag tror att mina kvinnliga hormorner har börjat ge upp om mig.

När jag jobbar träffar jag nästan alltid bara killar, omgiven av testosteron. När det väl kommer tjejer då blir jag plötsligt jätteblyg och vet inte alls vad jag ska prata om. Skumt!



Hahahahahaha, låter dom en tonårs kille som söker en dejt.




Snälla nån...
#1 - - Cajsa:

hejsan sötaste! Det var inte igår! Har inte hunnit tagit mig tiden till bloglovin och kolla in bloggar som jag bevakar. saknar verkligen att ha all tid till min och andras bloggar men tyvärr finns inte den. :( Hoppas du inte tar illa vid att jag fortfarande bevakar men kollar in sellan? (A) allt bra annars?

xx Cajsa

#2 - - Sandra T:

sv: hihi okej, tror det kan bli riktigt bra :D

#3 - - Emelie - EmeliesPlace:

Haha söt du är :P

#4 - - Marcus Å:

Har du svårt med tjejer? :P

#5 - - anonymwannabe:



vad tycker du om 'mitt vaaackra bullbak? :D

#6 - - Anonym:

#7 - - SARA:

Ja den var definitivt sevärd :) En mysig film, men slutet var lite dåligt. Kram

#8 - - Frida Stigevik:

sv: va synd :/

#9 - - Jeanette (fotoblogg):

svar: Man kan ställa ut bilder eller uppträda :D och kan gå vidare till olika länsfestivaler :)

Det är skit kul så om man är jag tror det är från 13 - 20 år så får man vara med :D

#10 - - emelie:

sv: haha då är vi två om det.



hahaha klockrent.. sex, shopping, killar, utgång sånt tilltalar mig iaf ;D hahaha

#11 - - jessica :) !:

svaR: okej vad bra :) med mej e det finfint :) vad ska du göra ikv ?

#12 - - Johanna:

jag har gett upp :)

#13 - - cornelia:

hej louise! när kommer du till lkpg nästa gång så man får träffas o se att du lever ?!:p

#14 - - Annika:

Hahaha så kul!

#15 - - Lisa:

hhah nämen:)

#16 - - Petra:

hahahhaha

Vilket härligt inlägg. :)

#17 - - BlueRoseCase:

Hahaha, ja, det var gulligt skrivet. Hoppas du hittar det du söker! :D

#18 - - Nath:

åh härligt, jodå det är fint :)

sitter skönt i soffan och äter vindruvor (A)

vad har du gjort idag? ;D

#19 - - Michaela Snöborgs:

Max Erikslund jobbar jag på =) kom och prata med mig du! jag vill också ha kontakt med fler tjejer hehe! men visst är det lättare på nåt sätt att umgås med killar?

#20 - - ceeline@:

Svar: nu har jag´svarat på din och andra frågor på min blogg :)



ja har faktiskt också svårt att prata med tjejer, alltså tjejer som jag inte är så bra kompis med :/

#21 - - Johanna:

Hoppas du får mer sånt i ditt liv :)

#22 - - Camilla:

Jodå. Dagen har varit helt okej, om än väldigt stressigt på jobbet :P Hur har din dag varit? :)



Puss

#23 - - ellinor:

jag jobbar på vardagsrums avdelningen som säljare! vad gör du?

#24 - - ANGELICA:

Visst är den :D

Hur är det med dig? :)

#25 - - F r i d a:

Svar: Okej, vad bra :) Jodå, det är okej. trött med och mycket stress i skolan, men annars bara bra. haha. Gjort idag då?

#26 - - miiah:

sv: Jag har faktiskt inte sett the broken än, sparar den tills jag ska se den med pojkvännen :p haha.



Tänkte säga att jag har en ny blogg, http://miijauh.blogg.se/



Hoppas du vill fortsätta kommentera där o följa mig :)

Kramar!

#27 - - annie:

hehe tack <3

#28 - - simone:

hahaha du är för go, nej men jag är likadan, jag umgås i princip BARA med killar. Jämt :O

#29 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR:

Louise, var är du? Har du somnat, eller har allt testosteron i din omgivning fått dig att överge bloggandet?

#30 - - Jenny/Olle:

Du borde komma hem till linköping lite oftare.

Eller ännu bättre. Packa med dig tony, Kiwi och företaget och flytta hem igen ;) hihih det skulle jag gilla! =)

<3<3

#31 - - stefan:

vad jobbar du som? datateckniker?

#32 - - rebecca:

Vad tycker du om det att svenska ungdomar får skabb mer och mer? Säg gärna din åsikt på min blogg! http://rebeccaste.blogg.se/2010/march/skabb.html#comment

#33 - - emma härnqvist/perfektion:

men söta du.. de där var en annorlunda feeling, om man är tjej. men så rar som du är tror jag inte att de kan vara något ihållande problem.

Till top