Three down and one to go!

Ja, i fredags tog systeryster min studenten!

Dagen var perfekt! Solen sken och alla var glada.. Ja, så hade det kunnat låta, men faktum är att det är inte sant. Jo glada (läs: lyckliga & stolta) var vi allt. MEN! Att stå och trängas med säker 200 pers (jag tror fan att vi var fler) på en -inte så imponerande stor- entréplats är inget att föredra.

 

Tänk er att stå där i spö regn med ett helt paraply i ögat. Fast huvudsaken är ju att syster var glad. Det är det som räknas. Så ett paraply eller två i ögat och blöt som en dränkt katt, är något som jag bjuder på!

 

Stolt storasyster som jag är kunde inte låta bli att fälla en tår, ännu ett syskon som tagit studenten. Nu är det bara lillebror kvar. Snacka om att dom börjar bli vuxna nu!

#1 - - Marcus Å:

Allt bra med dig då? :)

#2 - - MATHILDA ღ:

SVAR HAHa ja..

#3 - - Elin:

Helt galet, i mina ögon är de fortfarande tio :P

#4 - - Johanna:

så trist med regn just den dagen :/

#5 - - tess:

grattis till henne =) synd med vädret bara...

#6 - - SARA:

Nej vad synd att det var regn på den stora dagen :/ Kram

#7 - - Emelie:

Vad bra :D Jo det är fint med mig också! Har lite ledigt nu innan mina 8 veckors jobbande!



Tack, vad snäll du är :) Du gör mig alltid så glad!



Ha en fortsatt fin dag och sommar snygging! :D

#8 - - Maria - mode, outfits & inspiration:

Sv: haha, okej! :) vad hittar du på? Kram!

#9 - - Millan:

Du skulle sagt hej till miiig! :(

Till top